PŘÍPRAVA MEDIÁLNÍ STRATEGIE

Strategii vytváříme na základě analýzy dosavadní komunikace a individuálních potřeb klienta. V případě, že dosavadní komunikace klienta byla neproduktivní anebo žádná, vytváříme nový komunikační model, směřující k efektivnímu naplnění cíle. K těmto účelům využíváme i zpětné vazby mediálních společností a vlastních dat ze sociálních sítí a dalších zdrojů.

MEDIÁLNÍ TRÉNING

Klient je průběžně připravován na vlastní chování a projev v mediálním prostoru. Učíme ho, jak se chovat při veřejných vystoupeních, jak reagovat na nečekané otázky, jakou používat rétoriku, jak vystupovat před kamerami nebo mluvit do mikrofonů.

KOMUNIKACE V MÉDIÍCH

Zajišťujeme vznik průběžné mediální stopy formou přímé i nepřímé prezentace klienta. Využíváme podpůrné prostředky, jako jsou komentáře, názory odborné veřejnosti či zahájení veřejných diskuzí na zájmová témata.

KOMUNIKACE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

K vytvoření komplexního mediálního obrazu klienta využíváme i prezentace na sociálních sítích. Zakládáme, upravujeme a průběžně rozvíjíme profily, které klienta nejlépe definují a moderují komunikaci na ostatních komunikačních platformách.

MONITORING MEDIÁLNÍHO OBRAZU

Průběžně vyhodnocujeme vhodnost dílčích komunikačních mechanizmů pro vytváření optimálního mediálního obrazu. Zjišťujeme aktuální senzitivitu uživatelů na dílčí sdělení z hlediska obsahu i formy a podle získaných dat korigujeme distribuci informací přes konkrétní komunikační prostředky.

KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Krizová komunikace. Nečekané překážky a situace, nepříjemné otázky. Potřeba rychlé reakce. I na tyto situace klienta průběžně připravujeme. Pomáháme mu udržet pozitivní mediální obraz a obrátit situaci ve svůj prospěch.

ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI MOBILNÍ A DATOVÉ KOMUNIKACE

Ke kvalitní komunikaci patří zabezpečení citlivých informací. V naší branži je bezpečnost informací základem. V rámci služeb poskytujeme nadstandardní zabezpečení elektronických komunikačních prostředků a trénujeme účinné bezpečnostní návyky.